Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож пасажирів закликають користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі. Про це йдеться на фейсбук-сторінці «Укрзалізниці».
«Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку „спам“, квитки могли впасти туди. Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків — просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку, — йдеться у повідомленні. — Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку».