Електронні рецепти та направлення для пацієнтів з’являться у Дії та Viber

Уряд затвердив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я інформувати пацієнтів через альтернативні канали, такі як Дія та Viber. Про це повідомили на сайті Уряду.

Повідомлення від електронної системи охорони здоров’я з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також в Дію або Viber як альтернатива для СМС-повідомлень.

Які повідомлення будуть надходити в застосунок Дія та Viber?

  • Номер е-рецепта та код його погашення
  • Код е-направлення до медичних фахівців
  • СМС-підтвердження, як-от підтвердження дозволу на доступ до даних, створення плану лікування та ін.

Як буде здійснюватися інформування за новим процесом?

Сповіщення через Дію

Якщо пацієнт має застосунок Дія, то першочергово сповіщення від ЕСОЗ надійде сюди. Якщо повідомлення не буде доставлено, то воно надсилатиметься у Viber.

Сповіщення через Viber

За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.

Сповіщення через СМС

Якщо у пацієнта немає мобільного застосунку Дія чи Viber, повідомлення, як і раніше, надійде через СМС на мобільний номер пацієнта.

Наразі фахівці ДП «Електронне здоров’я» та НСЗУ проводять внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ.

Що робити, якщо пацієнт не має телефону?

Як і раніше, пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.

Для дітей і людей, які не можуть самостійно отримувати повідомлення, їх одержуватимуть батьки або законні представники через доступний канал інформування.