Дистанційний освітній процес має негативні наслідки на результати навчальних здобутків дітей.
Про це сказала заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко під час пресконференції «Рік навчання в умовах пандемії. Результати, очікування, досвід», повідомляє Укрінформ https://www.ukrinform.ua
«Ті спеціальні моніторингові дослідження, які вже проводилися, підтверджують, що дистанційна освіта має негативні наслідки на результати навчальних здобутків. Ми маємо декілька країн, які однозначно стверджують, що втрати є великими, і не є рівномірними. Втрати стосуються не всіх учнів, не всієї популяції, а деяких категорій учнів. Наприклад, дуже великі втрати за віковими категоріями. В учнів початкової школи більші проблеми, аніж у старшої школи», – сказала Вакуленко.
Вона зазначила, що учням початкової школи перш за все необхідно здобути вміння вчитися, і це дуже складно зробити дистанційно.
За її словами, також величезні втрати в навчальних здобутках у дітей з малозабезпечених сімей, бо дистанційна освіта відбувається передусім завдяки усіляким гаджетам.
Вакуленко додала, що великі втрати і серед дітей, у яких батьки не мають вищої освіти .
«Є так званий показник культурно-економічного середовища, тобто це показник, який визначає, наскільки освіченими є батьки, і чим менше освіченими є батьки, навіть формально, тим менше уваги вони приділяли навчанню свої дітей, їх освіті, створенню певного навчального середовища», – сказала вона.
Як повідомлялося, уряд розподілив майже мільярд гривень між місцевими бюджетами для боротьби з наслідками COVID-19 у школах, зокрема на закупівлю ноутбуків для вчителів, щоб вони могли викладати дистанційно і поліпшували навички.